نواي تار استاد

من از من و ما از تو
تو از من و ما از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


تار از من و نوا از تو
درد از من و دوا از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


شب از من و ماه از تو
پا از من و راه از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


كين از من و مهر از تو
دست از من و سحر از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


رود از من و بحر از تو
جام از من و زهر از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز

جور از من و وفا از تو
خوان از من و صفا ازتو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


هفت از من و سين از تو
جنگ از من و طين از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


بن از من و بر از تو
مس از من و زر از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


مرگ از من و دم از تو
جام از من و جم از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز


من از من و ما از تو
تو از من و ما از تو
بنواز استاد! با تار دل من بنواز

(14) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

هیچ!/هیچ حرف خاصی از خواب آسمان با من نیست/ فقط دارم آهسته به آدمی، به خاطره/ یا به آسمان بلند می گویم:/ من هم وطن ام را دوست می دارم.....سلام ...به.وبلاگ تازه ی من و دوستان ام سربزنید: روزی، روزگاری: ایران....
www.rriran.persianblog.com

Tuesday, August 30, 2005 2:40:00 PM 

... Anonymous Anonymous

خیلی زیبا بود خیلی زیبا بود فقط بگم که لذت بردم.

Tuesday, August 30, 2005 7:10:00 PM 

... Anonymous Anonymous

و استاد را اجازتي فرمود دوست ديرينش
تا نوايي بر بي انتها سرايش او نهد
استاد ديري انديشيد
تارش را به چنگ آورد
و نواخت
دو دوست گريه ها سر دادند

Tuesday, August 30, 2005 11:52:00 PM 

... Anonymous Anonymous

درد از من و دوا از تو
کی؟

Wednesday, August 31, 2005 1:11:00 AM 

... Anonymous Anonymous

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

Wednesday, August 31, 2005 3:51:00 PM 

... Anonymous Anonymous

هم‌دلی از هم زبانی بهتر است

Thursday, September 01, 2005 12:22:00 AM 

... Anonymous Anonymous

آسمان کج افتاده میان قاب مات پنجره ی گرفته

چشمان ات را دچار دیدن و علاقه کن...عاشق!
با شعری برای ابرگنجی به روزم

Thursday, September 01, 2005 3:47:00 PM 

... Anonymous Anonymous

روزی روزگاری ایران به روز شد

Thursday, September 01, 2005 3:57:00 PM 

... Anonymous Anonymous

و چه حسی دارد نواختن سازی که تارش از جنس دل تو باشد!!!

Friday, September 02, 2005 4:04:00 PM 

... Anonymous Anonymous

تو زخمه زنی من تن تننم

Monday, September 05, 2005 2:02:00 PM 

... Blogger Unknown

zzzzz2018.6.9
nike shoes
true religion outlet
dsquared2
michael kors handbags
vibram fivefingers shoes
ralph lauren uk
michael kors
nike huarache
prada shoes
nike blazer

Saturday, June 09, 2018 5:42:00 AM 

... Blogger Unknown

supreme outlet
ugg boots
adidas outlet online
nike outlet
polo ralph lauren outlet
christian louboutin shoes
ralph lauren uk
canada goose jackets
hugo boss outlet
christian louboutin shoes

Saturday, July 21, 2018 6:02:00 AM 

... Blogger 5689

zzzzz2018.7.31
uggs outlet
canada goose outlet
off-white clothing
ugg boots
coach outlet online
nike blazer
ralph lauren uk
ralph lauren uk
salomon
coach outlet online

Tuesday, July 31, 2018 10:14:00 AM 

... Blogger yanmaneee

bape hoodie
air max 2018
longchamp
supreme clothing
Kanye West shoes
yeezy boost 350 v2
balenciaga
michael kors purses
jordan 6
jordan shoes

Friday, August 16, 2019 8:00:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من