بدون شرح

مي شكنم ديوارهاي غرور را
مي درم پرده هاي شهامت را
مي جنگم با اهريمن عقل
نه نه نمي خواهم
دلم تنگ شده است براي ندانستن و نديدن و نشنيدن
شبها ديگر خواب هم نمي بينم
چقدر دورم از تنهايي
چقدر بي تاب غربتم
از آشنايي خسته ام
كوير برهوت تبعيد را مي خواهم
دلم جنون مي خواهد
احترامم نكنيد
من همان هرجايي سالهاي نزديكم
بزنيدم
طردم كنيد
به دنبالم نياييد
دنباله نمي خواهم
طاووس را به بنارس بازگردانيد


من همان سيمرغ بچه بودم در دورترين نقطه قاف
زال آورد مرا درين خراب آباد
ازمعبد كوهستاني بالا مي روم
پله پله تا ملاقات با خدا
چقدر دلتنگ صداي قدمهايم هستم
بي هياهو
سكوت
چيني نازك تنهاييم هزار تكه شده است
پشت هيچستان سهراب بناييست با ده ها طبقه و هزاران اشكوب
و ميليونها سر از شكاف ها بيرون كه مرا مي نگرند
مي گردم به دنبال صداي بال خرمگس ها در اين همهمه كج و معوج تمدن
خطوط موازي جاده ها و بناها
شهري متراكم از آدميان موازي كه در افق به هم نمي رسند
و اين تنها نقطه مثبت اين ماتمكده است
به هر سمت مي نگرم تصويري تكراريست
تا به كجا بايد رفت
تا به كجا

(6) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

من هم هستم ...وقتی مور چه ها در سرم راه می روند

Saturday, May 06, 2006 10:19:00 AM 

... Anonymous Anonymous

مي رويم تا سر آن كوه بلند
تا ته دغدغه باد و زمان
تا لب چشمه جوشان خدا
در پي پاكي و عشق و خاطره
...
تو سر آغاز سفر
تو تمام خاطره
تو همان پاكي آب و عاشقي
تو لطيف و بي صدا
...
تا همانجا برويم
تا همانجا برويم
...

Saturday, May 06, 2006 4:41:00 PM 

... Anonymous Anonymous

دل من گرفته زینجا هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟

Saturday, May 06, 2006 7:56:00 PM 

... Anonymous Anonymous

بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟

Monday, May 08, 2006 3:16:00 PM 

... Anonymous Anonymous

تمام دنیا پنجره شده است ودر درگاهی هر پنجره زنی نشسته که با انگشت به من اشاره می کند و متهمم می کند به مجنون بودن وماندن.

Tuesday, May 09, 2006 5:16:00 AM 

... Blogger Unknown

removal company birmingham
removal company glasgow
removal company liverpool
removals birmingham
removals glasgow
removals liverpool
removal services birmingham
removal services glasgow
removal services liverpool
removal companies birmingham
removal companies glasgow
removal companies liverpool

Monday, September 19, 2016 10:55:00 PM 


Post a Comment   <<دنیای من