مادر

من یک مادرم، مادر پسرکی بازیگوش، زمانی که برای اولین بار حرکتی نا محسوس در بطن وجودم مرا به لرزه انداخت و این انسان کوچک درون من رشد می کرد با هم حرف می زدیم من می گفتم و او با تک ضربه ای پاسخم را می داد.دوست نداشتم هیچگاه وجودم را ترک کند اما...
پوسته خود را شکافت و پهلوی من را و پا به این دنیا گذاشت
وزن 2/500، قد 50
اولین جدایی
نارس بود و در دستگاه خوابیده بود با سری به کوچکی پرتقال و انگشتانی به باریکی چوب کبریت
خیلی آرام بود و بیشتر می خوابید و من ساعتها خطوط بدن کوچکش را نگاه می کردم مثل نقاشی که بوم خود را می کاود
شیره وجودم را می نوشید و من در اوج خلسه. موجودی که تو از بدن خودت تغذیه اش می کنی
بیماری و شیری که خشکانیده شد
دومین جدایی
در آغوشم بود خسته نمی شدم و با شاید احساس نمی کردم او را به خود می چسباندم گاهی که بیرون می رفتیم ساعتها راه می رفتم و با او حرف می زذم و با چشمان درشت سبزش نگاهم می کرد من پای او بودم و او قلب من روزی اولین قدم هایش را برداشت دیگر خودش راه می رفت من پای او نبودم اما او همچنان قلب من بود
سومین جدایی
او روز به روز بزرگتر می شود و وابستگی هایش تغییر شکل می دهند اما برای من او هنوز هم در بطن وجودم ضربه هایی گاه به گاه می زند
امروز روز مادر است ساعت 10 تلفنم زنگ می زند
سلام مامیما روزت مبارک
صدایش شاد است و من از خوشحالیش آرامش می گیرم
دلم برایت تنگ شده پسرکم
منم، میام
کی
آخر تابستون
باشه مادر مراقب خودت باش
صدای ممتد بوق تلفن
شماره مادرم را می گیرم
سلام روزت مبارک

(10) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

سلام، روزت مبارک ...انشاالله همیشه با هم باشید

Wednesday, June 25, 2008 2:36:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سلام...بالخره تونستم نظر بدم...چند باري بود كه مي اومدم ولي صفحه نظرات باز نمي شد...اميدوارم كه شادكامي هاتون هميشه ادامه داشته باشه...منتظر نوشته هاي خوب تون هستم

Friday, July 04, 2008 5:10:00 PM 

... Blogger عمو اروند

خوب است بردیا در همدان با عمواروند تخته‌نرد بازی نکرده است

Monday, July 07, 2008 10:50:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سلام،خیلی وقتها به اینجا سرک می کشیدم تا ببینم چیزی نوشتی یا نه و بالاخره سطرهایی که نوشته شدند.دوسش داشتم مادره زیبا
و من که هنوز علاقمندم به همون مکالمه تک ضربه ای با مادرم برگردم
زندگیه دیگه
انگار همه باید چرخه خودمون رو طی کنیم

زهرا

Friday, July 11, 2008 11:19:00 PM 

... Anonymous Anonymous

نیست عجب گر نفس نرگسم
این همه جادویی و جان پرور است
بویی از آن آیت خوبی در اوست
راست بگویم نفس مادر است
...
شعری از فریدون مشیری با نوای ساز دوست

Tuesday, August 05, 2008 8:16:00 AM 

... Blogger Unknown

michael kors factory store
prada outlet online
winter coats
mlb jerseys
parajumpers outlet
tory burch outlet
salomon shoes
coach outlet online
canada goose outelt
michael kors outlet
nba jerseys
ugg boots sale
swarovski outlet
true religion jeans
discount oakley sunglasses
cyber monday 2015
cheap jordans
michael kors outlet online
ugg boots
oakley outlet store
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:06:00 AM 

... Blogger Unknown

michael kors factory store
prada outlet online
winter coats
mlb jerseys
parajumpers outlet
tory burch outlet
salomon shoes
coach outlet online
canada goose outelt
michael kors outlet
nba jerseys
ugg boots sale
swarovski outlet
true religion jeans
discount oakley sunglasses
cyber monday 2015
cheap jordans
michael kors outlet online
ugg boots
oakley outlet store
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:08:00 AM 

... Blogger Unknown

off white clothing
oakley sunglasses
nike factory store
oakley sunglasses
pandora jewelry
christian louboutin shoes
nike air max 90
moncler
michael kors handbags
coach outlet
zzzzz2018.6.9

Saturday, June 09, 2018 5:41:00 AM 

... Blogger Unknown

coach outlet
ecco outlet
cheap snapbacks
nike outlet store
golden goose
ralph lauren uk
canada goose outlet
reebok shoes
nfl jerseys
pandora outlet

Saturday, July 21, 2018 6:02:00 AM 

... Blogger 5689

zzzzz2018.7.31
uggs outlet
red bottoms
manolo blahnik
nike air max 2017
christian louboutin shoes
ray ban sunglasses
converse trainers
asics shoes
nike shoes for women
kate spade outlet online

Tuesday, July 31, 2018 10:14:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من