سلامی دوباره

امروز بهاری دگر است
امروز روز گل و شکوفه وشکر است

دلم بیدار است و ذهنم شفاف
عشق ، شور، ترانه و کلمه در رگهایم می جوشد
می خوانم و می رقصم و می پویم
و به دنیا سلامی تازه می کنم
سلامی سبز
سلامی سرخ
سلامی به وسعت جاودانگی

من بیدارم
و دنیا در چنگ من است
می فشارم پوستش را
می نوشم شهد گوارای جوانی را

زندگی مرا یادت هست
آنکه رفت و در غربت نشست
مسافر دنیای نسیان
برگشته ام
در آغوشم بگیر
دلتنگیهایم را به باد می سپارم

من زنده ام

(12) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

خوشحالم دوست من

Monday, June 04, 2007 6:05:00 PM 

... Anonymous Anonymous

:)

Tuesday, June 05, 2007 1:36:00 AM 

... Anonymous Anonymous

زنده ام به بودنت

Wednesday, June 06, 2007 5:34:00 PM 

... Anonymous Anonymous

و تو را مي بينم كه بي تاب زندگي هستي
و تو را سبز مي بينم كه جنگل را مي نمايي
و تو را سخت اينگونه مي خواهم
...
زنده بمان دوست من

Thursday, June 07, 2007 9:57:00 PM 

... Anonymous Anonymous

و بهار فصل خوب زنده بودن است

Saturday, June 09, 2007 8:41:00 AM 

... Anonymous Anonymous

امیدوارم زنده هم بمونی ...

Sunday, June 10, 2007 11:01:00 AM 

... Anonymous Anonymous

سلام/خوبيد؟
چند وقتيه كه كم تر به هم سر مي زنيم كه البته تقصير منه چون كم تر مي آم كم تر مي نويسم و وقتي مي نويسم هم كسي رو خبر نمي كنم/فعلن اين طور راحت ترم/اين شعر هم يه شعر خوب براي نوشته ت

با مرگ بگريزيم/ تا كهكشان ها/ زيرا با زنده گي/ راه چندان دوري/ نمي توان رفت

Tuesday, June 19, 2007 3:39:00 PM 

... Anonymous Anonymous

انشاا... که سالیان سال سالم و سلامت باشین

Saturday, June 23, 2007 8:25:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سلام مهربانانه....خوشحالم دوباره وبلاگتومی بينم...نشسته ام کنارگوش ماهی ها/ کور شوم / دریا

به پیرزن ها نگاه می کنم به پیرمردها

به حافظه سردم که نهنگ است

به خواب های دختری که دیروز برایش ودکا آورده ام / به دیداری دوباره

Friday, June 29, 2007 1:54:00 PM 

... Anonymous Anonymous

آنکه رفت و بازگشت
سلام...

Monday, August 20, 2007 10:34:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سالومه جان کجائی؟ خوشحال که پر از شور و نشاط هستی! مسلمن شادی تو موجبات بهتر پرورش یافتن بردیاخواهد شد

Wednesday, August 22, 2007 6:59:00 PM 

... Anonymous Anonymous

من گم شدم... تو گم شدی... شماره تماس هایی که دست هم دیگه داشتیم، گم شده! کامنتدونی وبلاگ تو هم که با بدختی باز می شه... معلوم نیست چه خبره اینجا

Thursday, August 30, 2007 9:04:00 PM 


Post a Comment   <<دنیای من