برف، تو، برف

برف، سپید
سفر، امید

برف، زیبا
نگاه، فریبا

برف، سرد
بی تو، درد

یرف، ابر
دوری، صبر

برف، شب
هوس، تب

برف، شراب
فردا، سراب

برف،آغوش
ذهن، مغشوش

برف، یار
نوا، تار

برف، نور
دوست، دور

برف، سنگین
بوسه، رنگین

برف، کوه
جان، روح

برف ، تو

تو، سپید
تور، امید

تو، زیبا
تو، فریبا

تو، سرد
تو، درد

تو، ابر
تو، صبر

تو، شب
تو، تب

تو، شراب
تو، سراب

تو،آغوش
تو، مغشوش

تو، یار
تو، تار

تو، نور
تو، دور

تو، سنگین
تو، رنگین

تو، کوه
تو، روح

تو، برف

(4) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

من از من و ما از تو
تو از من و ما از تو
...
تو ، برف
برف ، زندگی
...
در یخ بندان و حجوم برف
شراب نوشته ات گرمم کرد

Wednesday, January 02, 2008 5:15:00 PM 

... Anonymous Anonymous

برف نو
برف نو
سلام
سلام

Thursday, January 03, 2008 12:30:00 AM 

... Blogger Unknown

تو ..سرد
من..درد

Wednesday, January 09, 2008 10:10:00 AM 

... Anonymous Anonymous

من و تو و برف
زندگی و برف
بودن با تو و برف
روزگار به کام با برف

Wednesday, January 09, 2008 4:18:00 PM 


Post a Comment   <<دنیای من