نيلوفر



هر بار كه مي آيي لطافت حضورت پريشاني نبودنت را در حريري مليل دوزي شده مي پيچد
و هر بار كه نيستي تلولو چشمانت را در نيلوفر آـبي كنار مرداب جستجو مي كنم
آه اي نيلوفر زيبا هيچ مي داني يگانه راز مانايي من درين مرداب تويي

(11) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

فقط امیدوارم همیشه واسه‌ت بمونه

Saturday, June 17, 2006 1:03:00 PM 

... Anonymous Anonymous

از افسون این نیلوفر آبی
چشم تر تو....

Saturday, June 17, 2006 2:59:00 PM 

... Anonymous Anonymous

هميشه پشت ديوار تنهايی من چمباتمه می زنی و خرده شيشه هايم را جمع می کنی که چه؟اين را گفتم که مثل هميشه در ناشنوايی ابلهانه ی غرورت فرياد زده باشم و باز هم نشنوی...اين را گفتم که بدانم راز مانايی تو نه در سايه ی نيلوفرهای متمول سپيدجامه که در روند صعودی رو به زوال(تو بخوان رو به کمال)اين وک خسته و مستأصل از اين همه تعلق است که در کنار مرداب مملو از عطر خوش تعرق تو آرميده و کاش بودی و می ديدی چه فخری می فروخت با اين امپراطوری مطلوبش قبل از پيدايش نسل نيلوفرهای مهاجر....همه اين کس شعرها(تو بخوان مهملات) را هم گفتم که بدانی دلتنگم مرداب...دلتنگ.

Sunday, June 18, 2006 6:18:00 AM 

... Anonymous Anonymous

سالومه جان سلام. ممنونم از احوالپرسی و محبتی که داری. امیدوارم روزهای آرام و شادی را بگذرانی و زندگی بیشتر از گذشته با تو همراه باشد. خوشحالم که می توان به اینجا آمد و با شعرهای زیبایت آرام گرفت و به قول سهراب با چشم جان دید که "زندگی خالی نیست :
مهربانی هست ، سیب هست . ایمان هست .
"

شاد باشی دوست من
پویا

Sunday, June 18, 2006 1:31:00 PM 

... Anonymous Anonymous

تو...تو...تو

Monday, June 19, 2006 10:34:00 AM 

... Anonymous Anonymous

زیبا بود

Thursday, June 22, 2006 5:18:00 PM 

... Anonymous Anonymous

زیبا بود

Thursday, June 22, 2006 5:18:00 PM 

... Anonymous Anonymous

شادي من از گل بودن بر روي مرداب توست
و اندوهم از بي مايگان قلم بدست
...
گاه عشق ورزي است ، نيلوفر من
و امان از نا فهمان روزگار
...
همين

Thursday, June 22, 2006 6:35:00 PM 

... Anonymous Anonymous

عجله نکن

Thursday, June 22, 2006 11:49:00 PM 

... Anonymous Anonymous

بی مايگی من محصول مشارکت دل و دست است در موازی سازی مراتب نيازم.حقير تر از آنم که توتم ديگری را قضاوت کنم و رشحه ی ترديد بکشم بر جبين آفت زدگان(تو بگو نافهمان).باری مسرورم از نقد لا تأمل اهل روزگار و بينش گزينشی (با مايگان)در تحريف(تو بخوان تعريف)ملزومات کمال(يکی هم غرقه مرداب سالومکان شدن).

و تو استاد،از سايه ای که پناهت داده بيرون بيا و پرده اندازی کن،مرا هر چه خواهی بگو و نام قلمم را بی وضو نبر و غمگين هم نباش.............در گاه عشق ورزی

Sunday, June 25, 2006 8:34:00 AM 

... Blogger Unknown

cheap ugg boots
valentino outlet
snapbacks wholesale
michael kors online outlet
louis vuitton outlet online
lululemon pants
air force 1 shoes
toms outlet store
chanel handbags outlet
adidas outlet
chicago blackhawks
ugg outlet online
louis vuitton bags
babyliss flat iron
rolex watches
rolex watches outlet
canada goose jackets
michael kors handbags sale
ferragamo outlet
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:12:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من