جشن مرگ

كمي ديرتر از هر روز وارد دفتر كارم شدم و به عادت هميشگي سايت فارسي دويچه وله را باز كردم

و ناگهان تيره پشتم لرزيد



صدام حسين اعدام شد
صدام حسين، ديكتاتور پيشين عراق، امروز، شنبه حوالی ساعت ٦ بامداد به وقت محلی با چوبه‌ی دار اعدام شد
خرمشهر شهري كه فقط نامش خرم است
طوفان سرفه هاي مردم بيگناه سردشت
پر پر شدن جوانان در مينو و مجنون
هزازان كبوتر اسير درقفس خفاش تكريتي
مي توان سالها اين غمنامه را نوشت
خدايا چرا انسان گاهي آنقدر پست مي شود كه مرگش شادي به ارمغان مي آورد

(7) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

از جنگو کشتار میتوان کتابها نوشتو سالها حرف زد ولی هیچ ک اندازه ما ابادانیهاو و کلان جنوبیها نمیفهمه طعم تلخ جنگو.هیچ کس

Saturday, December 30, 2006 6:16:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سرانجام همه دیکتاتورها
-----------------
توصیه می کنم برای کامنت ها ازhaloscan
استفاده کنی
البته ببخشید که فضولی می کنم

Sunday, December 31, 2006 10:00:00 PM 

... Anonymous Anonymous

و من فکر می کنم که صد بار دیگه هم اعدام بشه...اسحق بر نمی گرده

Monday, January 01, 2007 7:51:00 AM 

... Anonymous Anonymous

سلام! مرگ براش مجازات خیلی خیلی کوچکی بود

Monday, January 01, 2007 12:20:00 PM 

... Anonymous Anonymous

خوشحالم که بالاخره یه چیزی پیدا شد که تونست شادی رو برات به ارمغان بیاره ولی چرا همه اش باید زانوی غم بغل کنیم تا فقط از مرگ دیو خوشحال بشیم مگه پری نیست؟

Tuesday, January 02, 2007 12:43:00 AM 

... Anonymous Anonymous

...
بر ما همان كه لايقمان هست مي رود
...

Wednesday, January 03, 2007 4:37:00 PM 

... Blogger Unknown

cheap ugg boots
valentino outlet
snapbacks wholesale
michael kors online outlet
louis vuitton outlet online
lululemon pants
air force 1 shoes
toms outlet store
chanel handbags outlet
adidas outlet
chicago blackhawks
ugg outlet online
louis vuitton bags
babyliss flat iron
rolex watches
rolex watches outlet
canada goose jackets
michael kors handbags sale
ferragamo outlet
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:13:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من