از من به من

صداي گريه ات را شنيدم دختر پاييزي من
تنهايي، خوب مي دانم
خسته اي ، نيك مي بينم
دل آزرده اي و سخت دلتنگ
روزها از پي هم مي آبند و مي روند
و من مدتهاست كه از تو غافلم
جسد وار از پي نان و نام مي روم و يادم رفته كه اين دخترك شيرين زبان نازنينم تنهاست
مي دانم آنقدر گمت كرده ام كه ديگر به روياهاي شبانه ام هم پا نمي گذاري
بامن قهري دلبركم
نمي دانم چه شد كه غفلت كردم
نمي دانم چه شد كه به دام بلاي تمدن دچار گشتم
پوزخند مي زني
حق داري
من ترسيدم
فرار كردم
از تو و از هر چه زيباييست
فرصت جبران مي خواهم
اشك نريز عزيزكم
من غبار غم را از دلت مي زدايم
سوگند مي خورم
آفتاب طلوع خواهد كرد
من و تو مي خنديم مي رقصيم و بر رخ مهتاب بوسه مي زنيم
"اندكي صبر سحر نزديك است"

(7) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

نمی خوتی بگی که کم آوردی!

Tuesday, January 16, 2007 8:45:00 PM 

... Anonymous Anonymous

امشب آينه اي به دست ميگيرم
خود را مي يابم
صيقلي بر روح و روانم
آه
اي شاگرد اميدوار
دوباره زيستنت را جشن مي گيرم
و بوسه اي مي فرستمت
...
اين پرواز را به خاطر ميسپاريم
كه هماره زنده ايم

Friday, January 19, 2007 1:23:00 AM 

... Anonymous Anonymous

چقدر دغدغه آدم ها به هم نزدیکه... دارم به این فکر می کنم که مشکل چند نفر اینه که تو لایه های روزمرگی زندگی متمدن خودشون را گم کردند

Friday, January 19, 2007 11:02:00 AM 

... Anonymous Anonymous

عذر می خوام که دیر سر زدم...

Friday, January 26, 2007 6:43:00 PM 

... Anonymous Anonymous

هزار قناری خاموش در گلوی من....

Monday, January 29, 2007 2:56:00 AM 

... Anonymous Anonymous

ای کاش پنجره را میبستم تا نبینم پدری که زیر بار زندگی کمرش خم میشود. ایکاش دوباره پاییز میشد تا برگریزان کنیم دلمان را. بیا آخراما دیگه. باشی

Tuesday, January 30, 2007 3:00:00 PM 

... Blogger Unknown

cheap ugg boots
valentino outlet
snapbacks wholesale
michael kors online outlet
louis vuitton outlet online
lululemon pants
air force 1 shoes
toms outlet store
chanel handbags outlet
adidas outlet
chicago blackhawks
ugg outlet online
louis vuitton bags
babyliss flat iron
rolex watches
rolex watches outlet
canada goose jackets
michael kors handbags sale
ferragamo outlet
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:13:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من