دوستت دارم

آرامم و آسوده، خوشبختم و در اوج آسمانها آوای دوستت دارم سر می دهم
در آن هنگام که در آغوشت خفته ام

(4) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

در گرماگرم رطوبت و آفتاب
در بستر آرمیده ای
و نفس زیبای حیاتت را بر دیوار اتاق هدیه داده ای
من در تاریکی شب گرم جهنم
با پوششی از عشق و دوستی
زیبایی تو را می بویم
و تو بی کران و بی انتها
دوستی را نجوا می کنی
...
دیوار بر عشق ورزی سحرگاه ما تاب ندارد
او نیز نفسش چون من و تو به شماره افتاده است

Tuesday, August 05, 2008 8:24:00 AM 

... Anonymous Anonymous

سلام
هميشه به خوشي
به منم سر بزن

Saturday, August 09, 2008 9:55:00 PM 

... Anonymous Anonymous

کاش یه روز توی دنیا باشه که تو توش نباشی

Saturday, August 16, 2008 1:06:00 PM 

... Anonymous Anonymous

تبریک می گم. لیاقتش را داری

Saturday, December 06, 2008 6:02:00 PM 


Post a Comment   <<دنیای من