دايره

شب تاريك
جنگل موحش
سكوت و سكوت
درميانه اين تاريكي
در ميانه اين وحشت
در ميانه اين سكوت
ضجه اي
بوي خون
بوي مرگ
سور لاشخورها
زوزه گرگان
گوشت به دندان كشيده
شهوت دريدن
----------------------
آه آهو بچه من
بره بازيگوش
گفته بودم
گفته بودم
كه در اين زيبايي
كه دراين حيرتناكي
كه در اين سبزينه
كه در اين سكوت
چشمهايي خونناك
به كمين معصوميت نشسته اند
گفته بودم
گفته بودم
كه نرو
كه بمان
كه نبين
كه نخواه
دندانهايشان لطافت جواني مي خواهد
آه كودكم
پاره تنم
دلتنگ خنده هايتم
دلتنگ طنين شادماني
------------------------------
درد
دردي شيرين
درد خلقت
تولد
حيات
بره اهويي در كنار جسد مثله شده
در كنار خون خشكيده بر سبزه ها
از پستان مادر شير مي نوشد

(1) خلوتم را پر کن

... Anonymous Anonymous

و متاسفانه اخطارهای مهربانانه ی مادران نمی تواند سدی شود و راه اشتیاق نوباوه گان در یافتن راز و رمز دنیای اطراف خویش شود. ماهی سیاه کوچولو هم کنجکاو بود.

Wednesday, April 06, 2005 12:47:00 AM 


Post a Comment   <<دنیای من