ای یار با من بمان

تو عزیزی، تو رفیقی
تو پناهی، تو شفیقی
تو بهاری، تو خزانی
تو نه ازاینی نه ازآنی
تو شرابی ،تو الستی
وه که تو در دلم نشستی
ای یار با من بمان
ساز بزن نامم بخوان
من کیستم بی تو
من نیستم بی تو
من همان آشفته جانم
مجنونم، نادانم، هیچ ندانم
من همان رهرو راهم
من محتاج پناهم
ای یار با من بمان
ساز بزن نامم بخوان
خانه مان دلتنگ توست
گوشم سرشار از آهنگ توست
آسمان دل من هم برفیست
حرف هایم پر ز بی حرفیست
کجایی تا اشک مرا پاک کنی
دل من مرد کجایی تا مرا خاک کنی
ای یار با من بمان
ساز بزن نامم بخوان
یادت هست آن شب مهتابی
هر دو مست دلهامان آفتابی
تو در آغوشم خفته بودی
برایم قصه غصه هایت را گفته بودی
یاد آن عهدت که هستی
همان عهد لحظه های مستی
گفتی تا ابد می مانم
ساز می زنم نامت می خوانم
ای یار با من بمان
ساز بزن نامم بخوان

(12) خلوتم را پر کن

... Blogger عمو اروند

چطوری خانمی؟ مدت‌ها غایب بودی و امروز دیدم که نوشته تازه‌کرده‌ای

Thursday, February 05, 2009 7:03:00 PM 

... Anonymous Anonymous

سازها همه کوک شده اند
آماده رهبری تو
می نوازند
دل شیدا
غم سها
و عشق نریمان را
...
همین

Saturday, February 07, 2009 9:50:00 AM 

... Anonymous Anonymous

namam bekhan/ ahangeh zibaaei darad/.




DASTANGOO
http://dastangooo.blogsky.com

Monday, March 16, 2009 10:53:00 AM 

... Anonymous Anonymous

salam
modatha naboodam
nemidoonam to hanooz hasti ya na
age hasti
bia

Wednesday, March 18, 2009 9:46:00 AM 

... Anonymous محمد

می سرایم برای تو
ورنه شعر من
قافیه اش
بر مردن بود

Friday, April 17, 2009 5:53:00 AM 

... Anonymous دوباره از همان خیابانها

ای یار
ای یگانه ترین یار...

Saturday, May 16, 2009 2:09:00 AM 

... Anonymous دختر زمشتان

نوشته هات چقدر بي تكلف بودن. مخصوصا از پست مالكيت. خوشم اومد. به دنياي من هم سر بزن!!!!!

Tuesday, June 02, 2009 1:14:00 PM 

... Blogger Unknown

michael kors factory store
prada outlet online
winter coats
mlb jerseys
parajumpers outlet
tory burch outlet
salomon shoes
coach outlet online
canada goose outelt
michael kors outlet
nba jerseys
ugg boots sale
swarovski outlet
true religion jeans
discount oakley sunglasses
cyber monday 2015
cheap jordans
michael kors outlet online
ugg boots
oakley outlet store
1203minko

Thursday, December 03, 2015 11:08:00 AM 

... Blogger seocom



شركة تنظيف مكيفات بالخرج
شركة تنظيف الخزانات بالخرج
رقم شركة تنظيف خزانات بالخرج
شركات تنظيف الخزانات بالخرج
شركة مكافحة الحشرات بالخرج
ارقام شركات تنظيف منازل بالخرج
شركة تنظيف خزانات بالخرج

Friday, December 27, 2019 12:01:00 PM 

... Blogger menna

سما الخليج
شركة تنظيف بالبخار العين
شركة تنظيف بالعين

Sunday, February 21, 2021 9:20:00 PM 

... Blogger Mai

زهرة الاندالس
شركات تطهير مدارس بالعين
شركات تعقيم ضد الفيروسات بالعين
خدمات العين

Wednesday, March 31, 2021 10:09:00 PM 

... Blogger Mai

خدمات تلال
شركات تعقيم الشقق من الكورونا فى الفجيرة
شركة تعقيم مدارس فى الفجيرة

Thursday, August 05, 2021 11:29:00 PM 


Post a Comment   <<دنیای من